Korduma kippuvad küsimused

Kas kõik tooted on kohe laos olemas?

Juhul kui toote juurde pole märgitud teisiti (nt. tellimisel), on see meil laos olemas. Tarneaeg varieerub 1–4 nädala vahel. Tarneaja täpsustamiseks kirjuta meile lehe allosas olevasse vestlusaknasse või info@digideli.ee

Kui kaua tuleb pakki oodata?

See oleneb transpordiviisist ning toote saadavusest. Keskmiselt tuleb oodata 1-2 tööpäeva. Pakume kiiret tarnet pakiautomaatidesse (SmartPOST ja Omniva) või DPD kulleriga koju/kontorisse. Kohe saadaval tooted lähevad teele samal päeval (tööpäevadel) ning jõuavad tavakorras järgmiseks päevaks kohale. Kaubale võib eelneval kokkuleppel ka ise järgi tulla aadressil Lõõtsa 8A, Tallinn.

Kui palju maksab transport?

Transporditasu Omniva pakiautomaadi puhul on 2,78€, SmartPosti pakiautomaadi puhul 2,89€. DPD kuller koju või kontorisse 7,90€. Eriti suurte ja raskete pakkide (televiisorid, arvutikomplektid, suured kodumasinad jne.) puhul oleneb tasu paki suurusest ning kaalust.

Kuidas tellitud tooted kätte saab?

Saadame tellimusi pakiautomaatidesse (SmartPOST ja Omniva) ning DPD kulleriga koju või kontorisse. Kui on soov tootele ise järgi tulla, siis võtame sinuga ühendust ning lepime kokku, millal võid oma kaubale järele tulla. Asume aadressil Lõõtsa 8A, Tallinn 11415.

Kas tooteid on võimalik ka enne ostu kohapeal näha?

Teatud valik Dell sülearvuteid on meil ka kohapeal tutvumiseks olemas, kuid enamus kaupa on saadaval läbi tellimise ning ostusoovi korral tuleks tellimus esitada e-poe kaudu. Kui on soov mõnda Dell sülearvutit eelnevalt kohapeal näha, palun võta meiega ühendust ning täpsustame üle, kas antud toode on meil tutvumiseks olemas. Tutvumiseks palume ette helistada telefonil 6 818 511.

Kas e-poest ostmiseks peab olema DigiDeli klient?

Ei pea, ostu saab sooritada ka külalisena.

Kuidas toote eest tasuda?

Maksta on võimalik ülekandega läbi internetipanga, ettemaksuarvega või DigiDeli järelmaksuga. Kohapeal on võimalik tasuda nii kaardiga, sularahas kui ka Telia järelmaksuga.

Kas toodete eest saab tasuda ka mitmes osas?

Jah, kokkuleppel on võimalik tasuda osamaksetena, ning seda just suuremate ostude ja summade puhul. Tasumisel palume selgitusse märkida tellimuse number. Kaup saadetakse välja kohe, kui kogu summa on laekunud.

Kas tooteid on võimalik ka broneerida?

Jah, kokkuleppel saab broneerida.

Kas tellimust on võimalik muuta, kui selle eest on juba tasutud?

Kui märkad tellimuses viga või soovid muul põhjusel tellimust muuta, võta esimesel võimalusel meiega ühendust info@digideli.ee või helista telefonil 6 818 511.

Mida tähendab demomudel/näidis?

Demomudel on varem klientidele tutvumiseks väljapandud arvuti. Sellel võivad esineda väikesed iluvead, kuid toode on siiski täielikult komplektne, pakendis ja garantiiga (garantiiaeg toodud välja toote juures). Kui ostad toote e-poe kaudu ning see ei osutu siiski sobivaks, on võimalik see 14 päeva jooksul tagastada. 

Mida tähendab Dell OUTLET?

Tegemist on kasutamata arvutitega, mis on klientide poolt algselt Dellist tellitud, kuid tootjale või müüjale tagastatud, sest tellimus tühistati või klient soovis konfiguratsioonis muudatusi teha. Võivad esineda väikesed iluvead. Kõik arvutid on Delli tehase poolt üle kontrollitud, üle installeeritud ja Delli originaalgarantiiga. Kui ostad toote e-poe kaudu ning see ei osutu siiski sobivaks, on võimalik see 14 päeva jooksul tagastada.

Kas keegi teine isik võib minu tellitud kaubad vastu võtta?

Tellimus antakse üle vaid isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kui soovid, et keegi teine isik kauba kullerilt vastu võtaks, on selleks võimalus maksmislehel täpsustada antud isiku nimi ja telefoni number tellimuse vormistamisel.

Kas e-poest tellides saab ka arve ja garantiikirja?

Koos kaubaga saadetakse tellijale ka arve ja täidetud garantiikiri (seda ainult osade kaupadega). Toote puuduste esinemisel on garantiiremondi aluseks ostuarve.

Kas on võimalik tellida ka tooteid, mida DigiDeli tootevalikus ei ole?

Kui on soov tellida tooteid, mida DigiDeli tootevalikus ei ole, siis palume saata meile toote nimetus e-posti teel info@digideli.ee ning uurime võimalusi.

Soovin osta suuremas koguses arvutitehnikat, kas saan küsida hinnapakkumist?

Jah, ikka. Kirjuta meie e-posti aadressile info@digideli.ee

Kuidas kaupa tagastada?

Kui ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi, siis on võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või välja vahetada. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi tellija arveldusarvele 14 päeva jooksul alates kauba jõudmisest meieni. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ning originaalpakendis. Kindlasti peab alles olema ostuarve. Juriidiliste isikute puhul 14-päevane tagastamisõigus ei kehti.

Tellitud toode ei sobi. Kas toodet on võimalik ka vahetada?

Jah, tooteid on võimalik 14 päeva jooksul tagastada või välja vahetada. Vahetamise soovist anna teada e-posti aadressil info@digideli.ee

Kaua garantii kehtib?

Pretensiooni saab müüjale esitada kahe aasta jooksul. Paljudele toodetele on tootja poolt kehtestatud pikem garantiiaeg, mis on eraldi toote juures märgitud.

Mida teha, kui mingi toode ei toimi nii nagu soovitud?

Tutvu kõigepealt toote kasutusjuhendiga. Kui juhendist abi ei leia, kirjuta meile info@digideli.ee

Mida teha kasutatud seadmetega?

Oma kasutatud seadmed saad viia elektroonikajäätmete kogumispunktidesse.

http://www.elektroonikaromu.ee/

http://eesringlus.ee/

DigiDeli e-poest ostmine ei õnnestu, mida peaks tegema?

Võta ühendust meie klienditeenindusega info@digideli.ee või helista telefonil 6 818 511.

Kui sa ei leidnud siit oma küsimusele vastust, kirjuta meile vestlusaknasse või info@digideli.ee ning aitame meelsasti.