Korduma kippuvad küsimused

Kas kõik tooted on kohe laos olemas?

Kõik tooted on meil laos olemas juhul, kui ei ole märgitud teisiti (nt. tellimisel).

Kui pikk on tarneaeg?

Oleneb valitud transpordiviisist ning toote saadavusest. Pakume kiiret tarnet pakiautomaatidesse (SmartPOST ja Omniva) või DPD kulleriga koju/kontorisse. Kohe olemasolevad tooted lähevad teele samal päeval (tööpäevadel) ning jõuavad üldjuhul järgmiseks päevaks sihtkohta. Tavapärane tarneaeg on 1-2 tööpäeva. Kaubale võib ka ise järgi tulla aadressile Lõõtsa 8A, Tallinn, vaata siit!

Kui palju maksab transport?

Transporditasu Omniva pakiautomaadi puhul on 2.78€ ning SmartPosti pakiautomaadi puhul 2.40€. DPD kuller koju või kontorisse TASUTA! Eriti suurte ja raskete pakkide (televiisorid, arvutikomplektid, suured kodumasinad jne.) puhul oleneb tasu paki suurusest ning kaalust.

Kuidas tellitud tooted kätte saab?

Saadame tooteid pakiautomaatidesse (SmartPOST ja Omniva) ning DPD kulleriga koju või kontorisse. Kui on soov tootele ise järgi tulla, siis võtame Sinuga ühendust ning lepime kokku, millal võid oma kaubale järele tulla meie kontorisse aadressil Lõõtsa 8A Tallinn 11415 vaata siit!

Kas tooteid on võimalik enne ostmist eelnevalt kohepeal ka näha?

Teatud valik Delli sülearvuteid on meil ka kohapeal tutvumiseks olemas, kuid enamus kaupa on saadaval siiski ainult tellimisel ning ostusoovi korral tuleks tellimus esitada e-poe kaudu. Tutvumise/nägemise soovi korral palume helistada eelnevalt ette 6 818 511.

Kas e-poest ostmiseks peab olema DigiDeli klient?

Ei pea. Ostu saab sooritada ka külalisena (valikuvõimalus kuvatakse pärast toote ostukorvi lisamist ostu vormistamisel).

Kuidas toote eest tasuda?

Maksta on võimalik ülekandega läbi internetipanga, Bigbank-i järelmaksuga, kauba kättesaamisel sularahas kullerile ning firmadel arvega. Kohapeal on võimalik tasuda nii kaardiga kui sularahas.

Kas toodete eest saab tasuda ka mitmes osas?

Jah, kokkuleppel on võimalik kauba eest tasuda ka mitmes osas ning seda just suurtemate ostude ja summade puhul. Tasumisel palume selgitusse märkida tellimuse number. Kaup saadetakse välja kohe kui kogu summa on laekunud.

Kas tooteid on võimalik ka broneerida?

Jah, kokkuleppel on see võimalus olemas.

Kas tellimust on võimalik muuta, kui selle eest on juba tasutud?

Kui märkasite tellimuses viga või soovite muul põhjusel tellimust muuta, võtke esimesel võimalusel ühendust info@digideli.ee või helistage telefonil 6 818 511.

Mida tähendab demomudel/näidis?

Tegemist on arvutiga, mis on olnud eksponaadina väljas klientidele tutvumiseks, vaatamiseks ja katsumiseks. Tootel võivad esineda väikesed iluvead, kuid kehtib siiski täisgarantii ning toode on täielikult komplektne ja pakendis. Kui toode ei peaks millegipärast sobima, on võimalik see 14 päeva jooksul tagastada.

Mida tähendab Dell OUTLET?

Tegemist on arvutitega, mis on klientide poolt algselt Dellist tellitud, kuid tootjale tagastatud, sest tellimus tühistati või klient soovis konfiguratsioonis muudatusi teha. Võivad esineda väikesed iluvead. Kõik arvutid on Delli tehase poolt kontrollitud, üle installeeritud ja omavad Delli originaalgarantiid.

Kas keegi teine isik võib minu tellitud kaubad vastu võtta?

Tellimus antakse tellijale üle vaid isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kui soovid, et keegi teine isik kauba kullerilt vastu võtab, tuleb tellimuse esitamisel antud isiku nimi ja telefoni number kirjutada tellimuse kommentaaride lahtrisse.

Kas e-poest tellides saab ka arve ja garantiitalongi?

Koos kaubaga saadetakse tellijale ka arve ja täidetud garantiitalong (seda ainult osade kaupadega). Arve on aluseks toote puuduste esinemisel garantiiremondi teostamiseks.

Kas on võimalik tellida ka tooteid, mida DigiDeli tootevalikus ei ole?

Kui on soov tellida tooteid, mida DigiDeli tootevalikus ei ole, siis palume saata meile toote nimetus e-posti teel info@digideli.ee või helistada telefonil 6 818 511.

Soovin osta suurema koguse IT-kaupasid, kas saan küsida hinnapakkumist?

Jah, ikka. Hinnapakkumiste korral kirjuta meie e-posti aadressile info@digideli.ee.

Kuidas kaupa tagastada?

Kui ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi, siis on võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või välja vahetada. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Tellija arveldusarvele 10 päeva jooksul alates kauba jõudmisest meieni. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ning originaalpakendis. Kindlasti peab alles olema ostuarve.

Kas kõiki tooteid on võimalik tagastada?

Ei. Tagastada ei saa avatud pakendiga kosmeetika- ja parfümeeriatooteid.

Tellitud toode ei sobi. Kas toodet on võimalik ka vahetada?

Jah. Nagu eelnevas punktis välja toodud, on võimalus 14 päeva jooksul tooted tagastada või välja vahetada. Vahetamise soovist tuleks teada anda e-posti aadressil info@digideli.ee.

Milline garantii toodetel on?

Pretensiooni müüjale saab esitada kahe aasta jooksul. Paljudel toodetel on tootja poolt kehtestatud pikem garantiiaeg, mis on eraldi toote juures märgitud.

Kas tooted on originaalid?

Jah. DigiDeli müüb eranditult vaid originaaltooteid. Kauplemine võltsitud toodetega on seadusega karistatav kriminaalne tegvus ja sellega DigiDeli ei tegele.

Mida teha, kui mingi toode ei toimi nii nagu soovitud?

Tutvu kõigepealt toote kasutusjuhendiga. Kui juhendist abi ei leia, kirjuta info@digideli.ee või helista klienditeeninduse telefonile 6 818 511.

Mida teha kasutatud seadmetega?

Oma kasutatud seadmed saad viia elektroonikajäätmete kogumispunktidesse.

http://www.elektroonikaromu.ee/

http://www.elektroonikaromu.ee/web

http://eesringlus.ee/

Internetist veebilehel www.digideli.ee ostmine ei õnnestu, mida peaks tegema?

Võta ühendust meie klienditeenindusega info@digideli.ee või helista telefonil 6 818 511.

 

Kui Sa ei leidnud siit vastust oma küsimusele, kirjuta meile info@digideli.ee ning aitame meelsasti. Enne aga tutvu ka meie "Müügitingimused" sektsiooniga, võib-olla peitub Sinu vastus seal.