Korduvad küsimused

 

K. Kas kaup on kohe laos olemas? Kui pikk on tarneaeg?
V. Kõik tooted on meil laos olemas, juhul, kui ei ole märgitud teisiti. Tarneaeg kulleriga on tavaliselt 1-2 tööpäeva.
 
K. Kas ma pean olema DigiDeli klient, et saaksin e-poest osta? 
V. Selleks, et e-poest osta, ei pea Sa olema DigiDeli klient. Ostu saab sooritada ka külalisena.
 
K. Kas saan broneerida kaupasid DigiDeli poes?
V. JAH, kokkuleppel on see võimalus olemas.
 
K. Mis tähendab Demomudel/Näidis?
V. Tegemist on arvutitega, mis on olnud eksponaadina väljas klientidel testida, vaadata, katsuda jne. Võivad esineda väikesed iluvead, samas kehtib täisgarantii, toode on täielikult komplektne ja pakendis. Soovikorral on arvuti võimalik tagastada 14 päeva jooksul.
 
K. Mis tähendab DELL OUTLET?
V. Tegemist on arvutitega, mis on klientide poolt algselt Dellist tellitud, kuid tootjale tagastatud, kuna tellimus tühistati või klient soovis konfiguratsioonis muudatusi teha. Võivad esineda väikesed iluvead. Kõik arvutid on Delli tehase poolt kontrollitud, üle installeeritud ja omavad Delli originaalgarantiid.
 
K. Kui ruttu ma kauba kätte saan? 
V. Tavapäraselt on tarneaeg 1-2 tööpäeva. Kättetoimetamine eraisikule üle Eesti E–R kell 8.00–20.00, L kell 10.00–15.00. Saajale helistatakse ette ning lepitakse kokku sobiv kättetoimetamise aeg samaks, järgmiseks või ülejärgmiseks päevaks, sõltuvalt kättetoimetamise võimalusest. 
Kättetoimetamine ettevõttele üle Eesti E–R kell 8.00–17.00 Rohkem infot www.omniva.ee või infotelefonil 1661. Kaubale võib ka ise järgi tulla aadressile Lõõtsa 8A, Tallinn, vaata siit!
 
K. Kas kauba eest saab tasuda ka mitmes osas?
V. JAH, kauba eest võib tasuda mitmes osas(just suuremate summade puhul), selgitusse palume märkida ikka tellimuse number. Kaup saadetakse kohe, kui kogu summa on laekunud.
 
K. Kas kaupa on võimalik eelnevalt kohepeal ka näha/osta?
V. Osa kaupa on meil kohapeal olemas, kuid enamus on saadaval siiski ainult tellimisel. Palume helistada eelnevalt ette 6 818 511.
 
K. Kuidas toote eest tasuda?
V. Maksta on võimalik: kohepeal sularahas, ülekandega läbi internetipanga, Bigbank-i järelmaksuga, firmadele arvega, sularahas kullerile.
 
K. Kuidas ma kauba kätte saan?
V. Kauba kättesaamise võimalusi on kaks. Saadame selle sulle posti teel soovitud aadressile või tuled ise kaubale järgi meie kontorisse aadressil Lõõtsa 8A TALLINN 11415, vaata siit!
Tavapäraselt on tarneaeg 1-2 tööpäeva. Tellimuse eest tasumise järel saadetakse tellitud kaubad ELS kulleriga tellimuses märgitud aadressile. Kui valisid kauba kättesaamiskohaks Lõõtsa 8A TALLINN 11415, siis võtame Sinuga ühendust ning lepime kokku millal võid oma kaubale järele tulla.
 
K. Kas keegi teine isik võib minu tellitud kaubad vastu võtta?
V. Tellimus antakse tellijale üle vaid isikut tõendava dokumendi esitamisel. Kui soovid, et keegi teine isik Sinu eest kauba kullerilt vastu võtab, tuleb Sul tellimuse esitamisel selle isiku nimi ja telefoni number kirjutada tellimuse kommentaaride lahtrisse.
 
K. Kui suur on postimaks?
V. Postimaks Eesti piires on 4.50 eurot. Eriti suurte ja raskete pakkide (televiisorid, arvutikomplektid, suured kodumasinad jne.) eest tuleb maksta postikulu 9.90 eurot. Hetkel on enamus toodetel kampaania korras kauba kohale toomine TASUTA.
 
K. Kas e-poest tellides saab ka arve ja garantiitalongi?
V. Koos kaubaga saadetakse tellijale ka arve ja täidetud garantiitalong (seda ainult osade kaupadega). Arve on aluseks toote puuduste esinemisel garantiiremondi teostamiseks.
 
K. Kas saab tellida tooteid, mida DigiDeli tootevalikus ei ole?
V. Kui soovid tellida tooteid, mida DigiDeli tootevalikus ei ole siis palun saada meile toote nimetus emailiga info@digideli.ee või helista telefonil 6 818 511.
 
K. Soovin osta suurema koguse IT-kaupasid, kas saan küsida hinnapakkumist?
V. Palun saada oma ostusoov emailiga aadressile info@digideli.ee või helista telefonil 6 818 511.
 
K. Millise kulleriga kaubad minuni jõuavad?
V. DigiDeli saadab kaubad klientidele DPD või ELS kulleriga.
 
K. Kuidas kaupa tagastada?
V. Kui ostetud kaup Sulle mingil põhjusel ei sobi, siis on võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada või välja vahetada. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Sinu arveldusarvele 10 päeva jooksul alates kauba jõudmisest meieni. Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud, samuti määrdunud või muude kasutamise jälgedega ja peab olema originaalpakendis. Kindlasti peab Sul alles olema ostuarve.
 
K. Kas ma saan ühe toote teise vastu vahetada?
V. JAH. Enamusel toodetel on 14 päevane tagastamisõigus, kui tahad tagastatud toote asemel midagi muud, tuleb sul see uue tellimusena vormistada.
 
K. Milline garantii toodetel on?
V. Pretensiooni müüjale saab esitada kahe aasta jooksul. Paljudel toodetel on tootja poolt kehtestatud pikem garantiiaeg, mis on eraldi toote juures märgitud.
 
K. Mida teha, kui mingi toode ei toimi nii nagu soovitud?
V. Tutvu kõigepealt toote kasutusjuhendiga. Kui sa juhendist abi ei leia, võta ühendust DigiDeli klienditeenindusega 6 818 511.
 
K. Mida teha kasutatud seadmetega?
V. Oma kasutatud seadmed saad viia elektroonikajäätmete kogumispunktidesse.
http://www.elektroonikaromu.ee/
http://www.elektroonikaromu.ee/web
http://eesringlus.ee/
 
K. Internetist www.digideli.ee ostmine ei õnnestu, mida peaks tegema?
V. Võta ühendust meie klienditeenindusega info@digideli.ee või telefonil 6 818 511